September 17, 2010

Asa am inceput

Intr-o zi, rasfoind sute de pagini de internet am descoperit acest blog: Ruffles and Stuff
Unele proiecte sunt atat de usor de facut incat nu ai nevoie de o masina de cusut. Asa ca m-am pus pe treaba. Am scotocit prin dulap haine pe care nu le-am mai purtat de ceva vreme, si am inceput "sa ma joc".Am pus cateva poze, dar in curand voi face tutoriale pentru fiecare.
In mai putin de 2 saptamani va fi ziua mea de nastere, yuppii, si voi primi o masina de cusut! Abia dupa aceea va incepe adevarata provocare :)

Multumesc Disney!





So I started
One day, browse hundreds of websites I found this blog: Ruffles and Stuff
Some projects are so easy to do that, you don't need a sewing machine. so I went to work. I searched through the clothes closet that I have not worn for some time, and began "to play". Here we have some pictures, but soon I will make tutorials for each.My birthday is coming up, yuppii, and I get a sewing machine! Only then will real challenge begins:) 
Thanks Disney!


new-look-for-foto-album
recycle-jeans-to-bag

No comments: